Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 26, 2011

Cita Baby Kembar

Huh...Skrg ni musim org beranak kembar ka ekk???
Sana-sini org beranak kembar...
Sejak ari yg saya n Hubby pi umah anggota yg beranak kembar yg da pun 4bulan...
Sejak tu la asyik dgr org beranak kembar...
^
^
Paling latest smlm masa teman Hubby pi JPN utk tukar IC kpd IC Polis/Tentera
Ternampak sorang nenek ngendong sorang baby yg sgt putih gebu...
Tetiba terpandang pulak akak depan ngendong baby yg rupanya seiras...
Terus saya tegur kakak tu n pi direct kat kakak tu...
Over kan???hihi..
^
^
Saya ni mmg idamkan anak kembar
Jadi bila tgk org ada anak kembar
Mmg excited gila pi terkam la...haha
^
^
Kakak tu kata masa dia bersalin 23hb ritu...
Ada org tu bersalin kembar 4...
Wah...excited ahkak mendengarnya...lalalaalallla
^
^
Pastu aritu sembang2 ngn adik nurse jiran sebelah ni...
Katanya baru ni ada org bersalin kembar 3 tapi sayang baby2 tu hanya bertahan 1hari ja...
Bayangkan baby yg paling berat pun baru 800gm...huhu...
Shian kan???
^
^
N tadi adik nurse tu dtg umah pinjam CD...
Ceritanya lagi ada sorang masuk ward peknan kembar 3...heeee...
Bestnya...
Kalo la saya ada rezeki mengandung n melahirkan anak kembar seperti yg diidamkan...
Kan best....huhu...
^
^
^
Tapi x kisah la...
Kembar ka x kembar...
Yang penting ada zuriat...
Itu sudah cukup melengkapkan sesebuah perkahwinan kan???...
^
Semoga akan berakhir lah penantian kami suami isteri...
Aminnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...