Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, November 10, 2009

x sihat maaaaa


Waaaaaaaaa...
Suddenly arini rasa x sihat...
Kalo demam saja still okae...
Tapi bila disertakan dgn bersin,selsema...
Tu yg sakit tue...!!!!!!!!!!!
^
^
Jgn diteka apakah saya peknan ye kwn2...
Bcoznya saya pun x tau...
Apakah keadaan diri ini....????????
^
^
Adoi......
Da la training sebulan nih x le nak MC...
Rekod kena baik maaa...
^
^
Lagipun kalo x dtg takut missing something nanti...
Memandangkan every week ada Role-Play n Mock-Call ;p

So kena well-prepared la jwbnya...
2aktiviti yg membuatkan jantung bagai nak gugur nyahhhhhhhhhhhh
^
^
Hahhhhhhhhh...
Tensionnya......
^
^

Bila la 1month nih akan berakhir...????
^
Bagaikan 1penyeksaan sungguh laaaaaaaaa....
Kalau lah saya punya pilihan lain..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...