Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 16, 2009

Hubby n Wifey

Ini adalah picca yg sempat we all snap kat Putrajaya smlm ;p
^
^
X byk yg we all dpt snap...
Smlm kan ujan so nan ado la posing nan maut di sini ehhhhh...
^
^
"+ tuan tanah tidak la slim utk dipertontonkan..."
N
"I sedar la nokkkkkkkkkkkssssssss siapa diri I nih"
Kang berbakul2 pulak kutukan si ANONYMOUS melihat tubuh badanku yg gemokkkk ;)
Walaupun mak x kisah nokkkkkkkssssssss...
Tapi ini blog saya yg punya
"Kamu tarak suka plz jgn jenguk ini blog okae ;p"
^
^
But ini la lumrah hidup kan????...
X suma org suka pd kita ;}
^
^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...