Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, November 7, 2009

Saya da ada anak okae ;p

Wah...sure ada yg terkejut dgn title n3 kali nih ;p
^
^
Tapi mmg saya x tipu tau...
Mmg betul saya dah ada anak...
^
^
^
Huhu...
^
^
^
Nak tgk mcmana rupa anak saya???
Comel ke tdk???...haha...
^
^
^
Haa...Tgk la gmbr kt bwh nih...
^
^
^
^
^
Nampak kan itu bdk lelaki pakai baju colour putih gitu???
^
^
Ini la anak saya ;}
Da besar panjang kan????
;p
Umur da 21 gitu...
^
^
^
Myself n that boy la...
Makin chubby kan saya??????????
Mau diet tapi still dlm keadaan yg meragukan...
^
^
Apa yg meragukan???
Biarlah rahsia..............

^
^
Budak ni suka nyakat saya...
Katanya bila nak tido dia akan pintal2 rambut mak dia...
Kalo dok membelakangkan dia...
Dok la pintal rambut saya nih tapi x la sepanjang masa...
Gilo apooo sepanjang masa???
Mau kena karate sama saya punya Hubby...
^
^
Kalo rasa nak menyakat saya je pun...
Dia buat arr...
Mmg x bole blah betul bdk sorang nih...
^
^
Manja betul budak nih ;p
Nampak cam macho tapi punya la manja nauzubillah ngn mama dia la...
Drpd cerita dia la...
^
^
Lagik x boleh blah...
Bdk nih panggil saya Mama lagik tu...
Saya layan je la...



Ini la class we all...
Sblm nak masuk kija betul2...
We all kena training sebulan dulu...
^
^
Agak tension ngn training nih
Tapi apa bole buat????
Hidup mesti diteruskan...
^
^
Kalo x lepas On Job Assesment...
Makanya...
Idak la bole bekerja nanti...
^
^
Harap2 ok la sumanya ekk...
I'll try all my best...
Kalo x dpt jgk...
Bukan rezeki saya kat situ la jwbnya...

Ini masa presentation smlm...
Group lain punya presentation...
^
* Hubby sudah diinform ye psl anak angkat nih ;p haha

6 comments:

  1. senang jaga.. dah besar... tapi bebaik tau... dah besar takut dia masih nak nyusu plak.. ahahksksk...

    ReplyDelete
  2. hg dh gtau kt ank angkat hg aku nk dia adk angkat???hehe

    kiranyer aku nie pn ankg angkat hg jgkla kn sb dia ank angkt hg aku plak nk jd kakak angkat pd ank angkt hg!! Hg fhm?? ntah,aku pn xfhm..~!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...