Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, May 15, 2009

Karnival Kerjaya PWTC

Arini saya ke PWTC...Apply keja apa yg patut...
Karnival Kerjaya 2009...
Karnival nih sampai ari Ahad nih 17/05/09...apa lagik kwn2?...kalo rasa nak cari keja lain...moh la ke sana...



Ramai jgk yg dtg arini tapi x la sampai berhimpit2 cuma pening sbb byk sgt booth yg nak dituju...kalo boleh nak gi kat suma booth tapi lotih ehhh...drpd pagi lum soru...bygkanlah...sampai kul 3lebih x makan2 lagi...mmg time management yg x bagus langsung!!!Mak cukup marah kalo x reti nak manage masa nih...

Saya ngn kwn saya siap apply position Assistant Manager kat booth KFC nih...kena ada Diploma/Degree with 1year experience..x kisah experience dlm apa bidang pun...so sesiapa yg berminat...jgn ketinggalan ekk...Siap boleh pilih location yg u all nak tau :)...Interview bulan 6 utk July Intake...

Ramaikan yg dtg???Tgk akak/adik nih...happy betul dia...elok je saya tgh nak capture dia leh enterprame.Apapun akak/adik nih mmg sweetttttttt...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...