Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 28, 2015

Fefeeling Coci Baju Kat Sungai Konon



Inilah aktiviti anakbranak bila terasa nak main2 air dan nak fefeeling basuh baju mcm kat sungai..Walaupun selama 32taun hidup, x penah pun aku basuh baju kat sungai..kikiiikikiiiii tapi kalo bab mandi sungai..mmg favourite aku la, dulu..kini dan selamanya..hehehe..Kalo mandi laut, aku kureng sikit walaupun air laut baik utk kulit..heheheee..

Korang pernah x buat aktiviti cenggini???..Kalo x penah, cuba la adakan aktiviti cenggini..Best ok..mmg layannnn..hihii..tapi basuh tangan baju baby aku je la..Baju somi is3 mmg x kosa la weiiii..Itu aku campak masuk mesin je..Biar anak dara LG aku je yg buat koje..hahahaaaa..tapi kalo baju somi aku yg shirt putih yg balai punya..haaa..yg tu aku basuh guna tangan sbb bahaya masuk mesin sbbnya kdg2 air kotor so amat lah naya kpd baju..hehehehee

2 comments:

  1. Assalam azie,
    akak dok ateh langit
    tak boleh laa nak buat soper uols :P

    ReplyDelete
  2. Wasalam kak..
    ala kak..dlm bilik air pun boley fefeeling mandi tepi sungai what..heheheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...