Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, April 15, 2015

Shawl Instant Buat Seniri Tau


Aku ni jenis x sesuai pakai tudung instant yg ada awning bagai tu...perasaan aku la..heheh..jadi aku lebey prefer pakai shawl2 mcmni, pashmina atau wideshawl..So tetiba dtg la idea aku utk jahit shawl aku ni..Kira nanti nak pakai..aku terus sarungkan je..jimat masa..x la somi aku bebel2kan sbb lambat beno siap nak melilit shawl bagai..tapi yg dlm gmbr ni x siap abis tau..Aku da adjust lagi supaya aku terus sarung n x payah nak pakai pin bagai..baru betul instant kan?heheheheee..nanti bebila aku tayang balik pink instant shawl aku ni..hahaha..

Agak2 ada yg berminat nak beli x instant shawl aku ni?hhehehe...

4 comments:

  1. Assalam azie,
    waaaaaaaaaa
    pandai uols menjahit :)

    ReplyDelete
  2. Wasalam akak...
    Akak, azie jahit vodo2 je pakai tangan...hihiiii...

    ReplyDelete
  3. lama tak singgah sini kak...btw cantik shawl akak buat..ada bakat ni kak

    ReplyDelete
  4. Cincai2 je eamy..hihiii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...