Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 28, 2015

Peramah Macam Mummy!!!



Baby aku..mmg peramah...saling x tumpah mcm aku...kikiiii...Haiiiippppp korang...tolong la jgn menyampah...bagi la peluang kat aku utk merasa perasan kdg2..kikikiiiii..

Btw, Seriuosly..baby aku mmg peramah..Dia suka berkwn..Pantang kalo jumpa kwn2 seangkatan..even org dewasa pun...kalo mood anak aku baik...means dia x ngantuk..mmg rajin dia tegur orang....Im so proud of her sbb if kita peramah, senang kita nak sesuaikan diri walau di mana berada...means senang dpt kawan la....Mostly kita yg akan memulakan perbualan dgn org yg kita x kenal. Faham2 je la yg bukan suma org punya attitude peramah ni tau..Ada yg jenis pendiam so bila kita peramah, senang la nak communicate dgn sesiapa pun kan..Dan org pun x rasa segan nak berkawan dgn kita..hihii..Tak da salah pun..peramah atau tak peramah cuma bila peramah ni...itu satu advantage la utk sesuaikan diri supaya mudah nak dpt kawan walau di mana berada.

Itu pendapat aku je tau..hihii...

4 comments:

  1. salam follow sini...
    nampak comel baby.. peramah bagus jg tu, senang nnti nak bawa ke mana2 senang dapat kawan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam...tq atie..hiiiiiiiiii :)
      Tq atie...btl tu atie...hihiii

      Delete
  2. Assalam azie,
    betui3
    tak semua orang peramah
    yang peramah la memeriahkan suasana he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam kak...
      ye kak...agree 100%...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...