Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, April 27, 2015

♥♥ With My 1y3m Baby ♥♥


Selalunya..babah dia yg bwk dia jalan2 area umah yg sekangkang biawak nih...kuikuikuii..Aku jarang2...sayang lemak2 la katakan..kikikiiii...Nak tau napa sekangkang biawak..bukan sekangkang kera???..Sebab ritu ada biawak dlm jamban aku..Terkezut iolls ok!!!..Nasib la sebelum nak melabur..aku mmg tgk lubang jamban dulu..Kalo tak..nayaaaa montot aku tau..huhuuu...Sejak kejadian itu...jamban mmg 24jam bertutup. Kalo somi aku lupa tutup, hahhhh..membebel la aku....hikkksss..Trauma kottt setelah daku lalui detik itu. Takkan ku lupa sampai bila2..ahakkksss...Kalo korang kat tmpt aku sure korang pun trauma cam aku..Jangan nak tipu..Tak baik tau tipu2..hehehhehhh...


Blog aku kan ni?..So harus ada wajah aku yg tombam itu. Jangan coba2 nak cakap.. " anak dia kecik, maknya gemukkkkk "..Sentap iolls tau camtu..tapi kalo nak cakap..." eeeehhh..cantiknya Mummy Qaseh.."..Itu aku suka..hahahaah...
Korang jgn nak muntah unggu plak k dgn statement aku nih. Please la skali-skala bagi aku peluang utk perasan cantik sikit walaupun nan hadooooo...kikikiiiii...tapi aku seniri pun mcm rasa nak muntah dgn statement aku tu sebenarnya...hahaha...


Apa persamaan kami anakbranak???...Actually ramai kata muka anak aku mcm babahnya..So mummy pasrah je la...yang penting kalo baby mummy in a good mood..suweet mcm mummy!!!. Lagi skali nak mintak korang kasi peluang aku merasa perasan mcm shantikkk..mcm shomeiiiii je..Voley ke tidokkkk???..kikikiii..


Btw, so far baby aku da boley jalan da cumanya kalo kat luar tu mungkin dia rasa takut2 lagi..Tak confident lagi la kot tu...tapi kalo dalam toilet, tgh mandi..sakan dia berjalan dlm toilet...Gewammmmm je hati aku nengok gelagat dia. Tak larat tau nak bertukar menjadi raksasa gorgon...huhuuuu...tapi pasrah je la bila da jadi mak2 ni..hihiiii..

2 comments:

  1. Assalam azie,
    haa
    tunggula sok2 baby dah pro jalan
    lariiiiiiiiiiiiiiii he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam akak...
      skrg baby azie da pro sikit2 tau...hihii...hiii

      fengsannnnn mommy..kikikiiiiiii

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...