Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, April 13, 2015

Kau Tipu Aku!!!!

Tajuk tak ada kena-mengena dgn penceritaan yg nak di sampaikan..hahaha..Awie kata...Ini semua poyooooo...kikiiiiii...


Actually baby aku da boley jalan sikit2 masa umur dia da masuk 1taun 2bulan..Cuma dia manja sikit...Dia x mo jalan sgt..Tambah skrg ni..lagi dia da steady, lagi la dia buat2 x pandai jalan n kadang dia prefer merangkak drpd berjalan. Gewam mummy ok!!!huhhhh...Tingin bebeno nak tgk anak boley berjalan tapi baby mummy mmg byk songehhhhh..hahahah...

Aku tau baby korang mesti da berjalan di usia yg lagi awal kan?. Ada yg kdg umur 7bulan da boley jalan..umur setaun la...9bulan la kan?..Betul x?..tapi aku x mo la bezakan anak aku ngn anak org lain sbb anak aku baby pramatang so maybe anak aku lambat sikit la drpd anak korang lagipun suma baby kan x sama perkembangannya..hohoooo...

Baby aku..sbnrnya ok da jugak dia berjalan..kdg2 kalo kat umah tu, bila aku ngn babahnya buat2 x tgk dia..Ewahhhhh, pandai ko dia berjalan..Acting sgt tau!!!. Aku syak maybe dia x mo tunjuk dia da pandai jalan sbb kalo dia pandai berjalan, mesti mummy babah da x mo dukung dia..Aku n babah dia syak gitu la..hihiii...

Takpe la baby..take ur time ok..tapi mummy hrp dkt nak masuk 1taun 3bulan baby da btl2 pandai jalan...Lagi satu kan..kdg tu mummy nak la record video baby mummy jalan tapi bila mummy press je RECORD button dan dgn auto nya ada munyik..ooohhhh...terus baby pun perasan..langsung dia x mo jalan..huhuuu..kdg tu dia pun sibuk g kat mummy sbb sibuk nak tgk tab mummy...Hohhhhh..sabar je la..Makanya impian mummy nak record video baby berjalan..berkecaiiii menjadik debu...ohoiiiiii....

1 comment:

  1. Assalam azie,
    laaaa
    napa babah n baby ja pinky
    mummy purple pulop he3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...