Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, October 30, 2014

Malam Ini Tak Ingin Aku Sendiri



Vavavavava..tajuk lagu sgt khennnnn aku malam nih..hahah...Btw, tadi kami anakberanak kuar buang sampah pastu lepak minum jap kat kedai. Itu je kot cita malam ni yg aku nak share..hahah...Ohhh, tadi last cita SELAMAT PENGANTIN MADU khennnn..Walaupun aku x tgk sgt cita tu tp aku suka sgt la endingnya tu...mihmihmihhhh..

Anyway..aku saja nak share yg skrg aku tgh guna produk #babiesblink ..Ada la kira2 seminggu baru...Syok guna produk ni tau..muka da glowing2 sikit..tapi kat gmbr ni x ketara sgt la sbb tab aku x da flash so kusam2 sikit la nampaknya...haha..Pada aku, mmg ok produk nih..x da pengelupasan...x melekit...kulit muka terasa licin seperti kulit telur..ewahhhhh..Propa sgt khennnn..haha

Kalo ada yg berminat nak cuba, produk Babies Blink nih..voleyyyy roger2 aku yer korang sbb aku ada jual...heheh..Yang penting produk nih ada kelulusan KKM!!!
Jika berminat, voley je sms / wasap aku 012 6346852

Ok la korang..SELAMAT MALAM semuanya!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...