Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, October 30, 2014

Di Sini Lahirnya Sebuah ♥♥CINTA♥♥



Hamboiiiii..hamboiiiii..mengenang alam percintaan la sgt khennnnn..haha...Actually, takdir Allah telah menemukan aku dgn hubby aku 12taun yg lalu di Lake Garden Taiping. Bila da ada anak di usia perkahwinan yg ke7taun ni..haruslah bawak anak ke tempat di sini lahirnya sebuah cinta kononnya la..padahal anak aku baby lagi kot..Apapun x tau lagik..hahah...Sbnrnya mummynya yg hover nak jenjalan tgk dunia luar.....Mcm la dok dlm gua kan, nak tgk dunia luar la sgttttttt...hikkkkssss...Btw, kalo korang biasa dtg ke Taiping, mesti tau kan betapa indahnya Lake Garden Taiping..Rugi tau kalo ke Taiping tp x menikmati keindahan pemandangan di sana...wehooooo...Ok la, layankan jek gambar yang hado ekkk.Watak2 x banyak pun dlm ini gmbr...Aku, hubby aku, mak aku a.k.a maktok Qaseh dan of coz my baby Qaseh lorrrr...Tokwan takmo ikut sbb tokwan bukan suka jenjalan sgt..heeee....


Mummy ngn Maktok

Maktok Qaseh ni pemalu sikit..mummy amik gambar tapi Maktok x mo pandang...Pandai Maktok Qaseh acting kan..mihmihmihhh

Sayang babah nihhhhhh ♥♥♥

Ondway nak pegi..My baby mmg pantang..naik keta ke..naik motor ke..tido je kejanya..hehehehe

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...