Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, October 31, 2014

Selamat Pagi Doniaaaaa


Layankan pepagi ni menatap daku yg gomokkkk..hohooo...Tapikan, aku tgh tunggu stock LAROME aku sampai..kononnya voley kurus dgn benda alah tu so nak la jugak aku try khennn manatau voley mengancam mcm ROZITA CHE WAN walaupunggg Che Ta mmg da asli mengancam, x guna LAROME pun khennn..hehe...Saje je aku nak bagi perumpamaan..wehooooo..Tapi adik2 yg nak SPM, sila jgn gunakan perumpamaan yg Auntie gunakan tu yerrr..hohoo *Nampak bebeno da sedar diri da memacik stage khennnn?hahahah...Of cozzzz maaa, kita yg umur 31 dgn dak sekolah umur 17taun..mmg ketara sgt la perbezaan jurang di antara kita..ahhahah...

Ok la..sambil update belog nih..haruslah nak beriklan secara percuma di belog sendiri yg suam2 kuku nih..Now, aku adalah pengguna BABIES BLINK...nak2 aku jenis x suka make up so pakai BABIES BLINK pun da shukupppp pada aku..Be Natural kata ko khennnn..*mcm la shantik sgt dia nih..Ohhhh, felizzz la jgn shakap shamtu..nanti makkksss nanes 44hari 44malam puleksss tau..huhuhuuu

Btw, yang nak veliii BABIES BLINK, LAROME Slimming Serum..voleyyyyy PM / sms / wasap aku 012 6346852...

Now..nak sambung potong sayur kangkung..nak buat Kangkung Goreng Velacannnnn..meehaaaa..Iklan iklan jugakkkk, keja umah mesti kena jalan..kang x jalan...mendapat sepak terajang sang somi...haha..Bunyi mcm  kejam  sgt somi i khennnn..haha..Idok la begitu, makssss bergurau sajorkkk...kihkihkihhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...