Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, October 31, 2014

Selamat Malam Doniaaaa



Kalo tadi pagi update belog dgn tajuk entry Selamat Pagi Doniaaaaa...bila da mlm ni..haruslah dgn tajuk entry Selamat Malam Doniaaaaa plaksss..hehe..
Malam ni da settle da basuh baju..Ikutkan pagi esok baru aku nak basuh baju tp sbb pas Subuh esok hubby aku nak pi mancing ikan..wajib la menyetelkan keja mlm ni. Biasalah bila ada anak kecik..kengkdg mood baby x menentu so time management kena terbaikkkk la, kalo x nanti..1keja apa x jalan..makan ntah ke mana..Hahhhh, itulah rahsia aku kekal gemuk kotttt sbb x pernah pun miss waktu mkn..hahah..tapi aku nak kurussss la tapi x kurus kurus..huhuu..harap2 nanti stock LAROME aku sampai dan ianya berkesan pada aku barulah aku voleyyyy promote produk ni secara menggila khennn...hehehhh...

Ok..kpd sesiapa yg nak beli Babies Blink, LAROME Apple Slimming Serum dan apa2 saja produk..namakan jek..sila la jgn memalu utk SMS / Wasap aku 012 6346852..hikkssss

#iamtrustedseller #dropship #imusingbabiesblink #larome #hotselling #hotitem #bestseller

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...