Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, October 7, 2014

Majlis Aqiqah My Baby 6/10/2014


 

Alhamdulillah..semalam ari kedua kita merayakan Hari Raya Korban makanya selesailah juga melaksanakan aqiqah utk baby aku di usianya 8bulan...Syukur majlis berjalan dengan lancar. Cuaca pun sgt2 baik cuma baby je a bit crancky almaklumlah subuh time baby aku da bangun pagi...heheh..

Ok la..kalo korang berminat nak tgk banyak lagi gmbr sempena majlis aqiqah baby aku..le la intai2 fb aku NUR AZEANI KAMARUDIN..hikkkkssss. Yang mana tak friend aku makanya haruslah add aku dulu cenggitu. Bukan apa, application blogger kat tab aku nih..kang kalo update blog buh gmbr banyak..akan hang pastu langsung x dpt nak publish..huhuuu..Itu la sbbnya kdg aku jadi malas nak hapdet blog aku ni ha..mihmihmihhhhh

Btw, semua kwn2 yg beragama Islam..Salam Aidiladha ye :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...