Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 17, 2012

Bukan Dira La....

Ok...ni kesinambungan drpd entry sebelum ni ya kwn2 ;p
Haha...da mcm MELODI la pulak blog ahkak ni kan???..haha...
Korang layan lagi hasil culikan tuan tanah kat murai.com pulak ehh ;p...kihkihkih...
^
^
KUALA LUMPUR, 16 APRIL 2012: Pengacara dan pelakon sensasi, Khaidhirah Abu Zahar atau Dira menafikan bahawa dia adalah pengacara yang dimaksudkan telah meminum peluntur akibat tertekan dan digegaskan ke hospital semalam.


Sebaliknya, menerusi kiriman SMS kepada portal murai.com.my sebentar tadi, pengacara Melodi itu menulis, dia telah mengalami tekanan darah rendah dan sakit gastric yang telah menyebabkan dia terpaksa mendapatkan rawatan doktor dengan segera.


Dira juga memberi tahu murai.com.my, bahawa keadaannya kini semakin pulih dan menganggap apa yang dilaporkan dan diberitahu kepada pihak umum baru-baru ini adalah khabar angin semata-mata serta tidak ada kait-mengait dengan dirinya.


Laporan dari sebuah blog hiburan memberi tahu, bahawa seorang bekas pengacara sebuah rancangan gosip yang bergelar pelakon telah digegaskan ke sebuah hospital kerana khabarnya dia telah mengambil keputusan untuk minum bahan peluntur sebelum tidak sedarkan diri.


Seperti mana yang diharapkan blog berkenaan agar berita itu tidak benar, nampaknya pengakuan Dira ini adalah jawapan untuk merungkaikan persoalan bahawa dia bukanlah pengacara yang dimaksudkan itu.


Portal murai.com.my mendoakan agar Dira sentiasa kuat berhadapan dengan situasi seperti ini kerana inilah yang dinamakan rencah hidup di dalam dunia seni hiburan. Semoga Dira cepat sembuh.

3 comments:

  1. harap2 mmg dia xminum peluntur la kan.. xbaik, owh.. org islam ade niat nk bunuh diri.. nauzubillah..

    ReplyDelete
  2. salam kenal.i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq..;D

    ReplyDelete
  3. gitu la kalo iman x kuat di dada leez...wahhh..cm ustazah pulak kan azie?hihi...hi sherwieyna...orait dear...nanti saya follow balik..tq also dear ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...