Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, April 21, 2012

Tayang Orkid

Haaa..ritu tuan tanah kata nak tayang Orkid yg baru beli kan???...
Jadi tuan tanah cuba utk menunaikan janjinya...
Ecewahhhhh....
Ye ye je kan???..hihi...
^
^
Ini lah 2jenis Orkid yg baru beli minggu ni ;p...
Cantik tak????
^
^
Orkid adalah bunga favourite kami suami isteri tapi Hubby la yg paling over kalo bab Orkid nih... 
Makanya si bini yang mula2 x brapa nak minat da jadi minat sikit2...hikhik...
^
^

Walaupun Orkid yang nih warnanya putih ja tapi sweet kan???...
Nampak putih bersih...
Suci je kan???...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...