Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, April 14, 2010

OK sikit

***Gmbr pagi smlm...b4 nak masuk opis...
Ada perasan x saya sudah semakin chubby n chubby???
Mesti Hubby saya terkejut nanti kan tgk kechubbyian saya???
Dia igt kot saya makin slim
Rupanya sudah semakin gebuzzzzzzzzzz...

Ok la...
X nak la cita pasal kegemukan saya itu...
^
^
Just nak gtau yg harini
Saya feel better than yesterday
^
^
Saya x rasa kat umah saya ada benda
Cuma bila someone da say something
Itu yg buat still terngiang2 kat telinga
N buat saya rasa x ok dah nak stay sorang2
^
^
Makanya smlm abg ipar saya temankan saya
N alhamdulillah sorang kwn masa saya keja kat TM dulu teman saya sampai Ahad nih
Sbbnya abg ipar saya esok akan gi ke Indonesia sampai Ahad utk Company Trip
Hopefully saya akan rasa semakin better ;p
X mau da fkr psl kehantuan punya kisah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...