Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, April 26, 2010

19hari lagi ;p


Wah...arini I pakai shirt baru opis tau ;p
Kuning menyala gitu
Naik malu dibuatnya...
Terang bangat sehhhhhhhhhh
Tapi apa bule buat kan
Boss suh pakai ;)
^
^
Lagi 19 hari saya akan dpt bantal peluk saya balik
Yeye...yeye... ;p
^
^
N satu lagi perkara yg buat saya eppy ada lah....
Wah...wah...
Start next week kerja adalah hanya 5hari
wow weeeeee...
Happynya saya... ;p
Ehhhhhhhhhh....saya dah gtau ke sebelum nih???
Lupa da saya...
Almaklumlah...
Ari2 kepala pusing...
Ok la...
Nak sambung keja...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...