Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, April 2, 2010

ngantuk gila


Sonoknya kalo dpt tido cam ini baby ;p
Arghhhhhhhhh...saya sgt ngantuk...
Since smlm saya rasa ngantuk sgt...
Nak kata tido awal sgt,idak la...
Tido lambat?X jgk...
Apa ke hai nya lagu nih...??? ;(
^
^
Mata cam ada gam plak...
Jap2 nguap...of coz la mata berair...
Adoiiiiiiiii

3 comments:

  1. hahahhaa... mesti ingat hubby malam-malam ekkk...

    ReplyDelete
  2. setiap masa kak teringat hubby ;p

    ReplyDelete
  3. leez pon sker tido. if dpt tido tanpa gangguan, rase cam.. owhh.. sorga2.. ha3..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...