Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, February 13, 2012

Minyak Turun-Temurun

Ini minyak yg Mak Abah saya buat sendiri...
Alhamdulillah, ramai yg dah berpuas hati n repeat order...
Kalo ada sapa nak beli..harganya RM20 sebotol utk 60ml...
Kalo nak tau...
Apa kebaikannya..sila click Just Nak Share
^
^
Masa saya balik dr Semenanjung aritu...
Adalah saya bagi pada jiran saya yg kakinya patah n kena pasang besi...
Sebelum nih kakinya jadi bengkak,nanah n nyilu sgt tapi lepas pakai minyak nih...
Semakin pulih n apa yg dirasakan dulu dah x dirasainya lagik...
Alhamdulillah...
^
^
Sampai skrg pakcik tu keep repeating beli minyak saya nih ;p
N kwn2 dorang yg dtg umah bila da tgk perubahan pakcik tu...
Mesti dtg beli minyak tu...
Da mcm kedai jual ubat ja umah saya nih...hikhik...
Alhamdulillah...murah rezeki Mak Abah saya jugak....
^
^
Minyak nih bukan minyak panas tapi Insyaallah berkesan mengubati masalah patah / retak / sakit urat...
Tak perlu urut tapi sapu ja ;p
Mak Abah saya ada bacakan ayat Quran jadi minyak nih tak boleh dilangkah... ;p
^
^
Kalo ada yg rasa nak beli...
Sila jgn segan silu ya ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...