Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, February 9, 2012

Insyaallah...Satu Masa Nanti

Kalo berubah untuk menjadi jahat...senang sangat kan???
Tapi kenapa untuk berubah menjadi seseorang yang lebih baik...lebih muslimah...
Mengapa begitu sukar untuk seseorang itu untuk membuat keputusan???
Bukankah bertudung itu perkara yang dituntut dalam Islam???
Kenapa harus ditimbang tara sedalam-dalamnya???....
^
^
" Ya Allah...Kau insafkan lah aku Ya Allah. Berikanlah aku sinar dan hidayah untuk menjadi umat-Mu yang lebih islamiah dan muslimah...Amin Amin Yarabbal Alamin "
^
^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...