Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, February 13, 2012

Tak Sabar Nak Cash-Out Nuffnang ;p

Haha...tgk tajuk entry pun dah tau apa yg nak disharekan ehh???...hikhik...
Besa la kalo ari Isnin...
Earning utk Nuffnang sure diupdatekan???..hehe
^
^
Jgnlah fikir yg Nuffnang saya tu da byk sgt ehh...
Nuffnang I tue..cecah belum pun RM50...huhu...
Takat arini pun baru ja RM40.10...hikhik...
Tak sabar nak tunggu utk di cashoutkan bila dah tiba masanya...
Coz Hubby saya x caya pasal Nuffnang nih...hehe ;p
So nak buktikan la kat Hubby nih yg melalui blog nih...
Le dpt income jugak what...
N kalo blog ko tu famous amous...
Kira ko goyang kaki je kot dok umah...
Tak gitu kwn2???
Yang penting kena rajin update blog la kalo blog tu menjadi tumpuan ramai...
Bila lah nak mencapai ke tahap itu ehh???...
Kwn2 yg Nuffnang nya mmg masyukkkkkkkkkkk...
Share la sikit apa rahsianya...lalalalala ;p

2 comments:

  1. aku pun cket jew...sbb br jew aktif wat nuffnang...seblm nih x taw pun psl nuffnang...haha

    ReplyDelete
  2. aku pun baru skrg glitterati status..tidak x perasan yg iklan lain le sbbkan aku jadi ordinary status...tu yg baru la mencanak sikit naiknya sejak aku buang iklan tu..hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...