Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, February 20, 2012

Manggis Panjang

Aritu gi umah kawan..
Dijamu la dengan buah manggis...hikhik...
See...the buah manggis...
Lain kan bentuknya???...
Tak mcm selalu...
Ini 1st time jumpa manggis cengini...
Apapun...walaupun berlainan bentuk tubuh badannya...hehe...
Tapi rasanya tetap sama...
Masam2 manis gitu...
^
^
Manggis nih kalo sapa yg ngandung ngidam x kena masa...
Mmg nangis la coz buah manggis ni kan bermusim ;p  
^
^
Ohhh..beberapa hari ni saya ngidam...
Ngidam Nasi Tomato ngn Ayam Masak Merah...
Terus ja masak semalam walaupun bahan tak cukup...
Incik Hubby tambah berkali2 ;p...haha
^
^
Tadi pagi mo mkn Nugget..
Trus pi beli kat pasaraya..hikhik...
^
^
Ermm...saya tak ngandung la kwn2...
Lum pun due peod lagik...
Kalo last month saya peod 20/1-24/1...
Bulan ni x tau la bila hari dia nak dtg...
^
^
Tunggu dan lihat ja la kan ;)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...