Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, February 16, 2012

Cantik Tak???..hihi

Sebelum balik kmpg bulan 12 taun lepas...
Kami laki bini pun berkebun la depan umah...hihi...
Alhamdulillah...dalam bulan 1...
Pokok bunga ni da memancarkan sinarnya...hikhik...
I likeeeeeeeeee....
^
^
Actually...benih ni amik dr Makcik Filipin depan umah ni la...hikhik...
Yang kesiannya...
Pokok makcik tu lak yg da tak berbunga skrg nih...huhu...
Mesti nyesal makcik tu kasi benih kat saya kan???...hikhik....
Mcm rasa bersalah lak saya skrg...haha...
^
^
Bukan salah saya kan???
Masa pokok kami baru berbunga...
Ok ja...ada ja lagi bunga makcik tu...
Skrg ja yg saya tgk nan adoooooo....hikhik...
^
^
Yang saya punya nih...
Asyik ja bersilih ganti bunganya...
Pastu makin bercambah lak tu pokoknya....
Sekali lagi I likeeeeeeeeee ;p....hehe...
^
^
Maaf la makcik...
Saya tak salah tau...
Saya harap makcik x jeles ehh nengok bunga saya nih...hihi...
Bengang lak makcik tu kalo makcik tu baca blog saya nih...hikhik...
Gurau ja la...
Family dorang sgt baik ngn kami laki bini...
^
Sila abaikan rumput yg panjang itu...hehe...
Tuan tanah tak da feel nak mencabut itu rumput2 daaaaaaaaaaa....haha...
^
^
Sbrnya saya ada pokok bunga harum sundal malam n orkid tapi mcm x berapa nak menjadi...
Nanti kalo da naik subur balik baru saya share kat blog ehh kawan2...
Tapi pokok cili hidup dah makin membesar...
Tak sabar nak tunggu pokok cili membuahkan hasil ;p...
Pokok kunyit lum hidup lagik...lalalala...
Pokok cili padi lum semai...
Apa daaaaa ini tuan tanah...hikhik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...