Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, February 13, 2012

Rindu Dania La























Bila kami laki bini rindu sama Dania...
The only way yg kami le hilangkan kerinduan kami tu...
By watching her picca ;p
^
^
Tak tau bila la dpt jumpa Baby Dania lagi...huhu...
Tapi dalam hati tak la mengharap Dania akan hadir dalam pelukanku...
Sebab daku pun hanyalah pengasuh baginya....
^
^
Semoga Dania happy di tempat baru...Aminnnnn

4 comments:

  1. Hilang penat aku tgk dania cenyum..dania mmg pghilang stress:-)

    ReplyDelete
  2. ya la loveaqsha ;p mmg ilang stress nengok senyuman si dania nih kan???aku tgk ilang stress n buat tambah rindu ja kat dia..huhu

    ReplyDelete
  3. cumilnyerr.. senyuman yg maniss... menyentuh kalbu....

    ReplyDelete
  4. tul tu si tuan putri kiut...mmg menyentuh kalbu...hikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...