Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, February 5, 2012

Alahai Novel

Novel dah depan mata...
Bilalah mau start menelaah nih???...ngehngeh... ;p
^
^
Dulu masa keja2 dulu mmg byk beli novel Alaf21 nih...
Tapi mmg x dak masa nak baca...
Yg mengkhatamkan semestinya my only little sista...
Adik saya tu mmg suka baca novel n dia suka baca byk kali sesuatu novel tu...
Ko mampu ka???...hikhik...
^
^
Adik saya pun dpt baucer buku tu...
Mesti dia hentam juga beli buku novel...hikhik....
^
^
Cakap pasal adikku itu...tahun depan grad la adik ku itu dgn  Degree in Accounting...
Walaupun suka baca novel...x semestinya kena masuk bidang kesusasteraan...jadi novelis ...etc...gitu...
Mcm saya...saya minat nak jadi novelis tapi saya x dak idea maaaa....hikhik...
Novel pun x siap n x tau bila mau siap...haha ;p
Thats why beli novel nih utk asah idea gitu 
Moga2 le la asah idea ekk...hikhik....
^
^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...