Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, February 24, 2012

Suka Masak Tak Semestinya Suka Makan



Errmmm...
Suka masak tak semestinya suka makan kan???
^
^
Saya masak sebab saya kan Surirumah...
Saya masak sebab kena jaga perut suami...
Saya masak sebab suami saya tak suka makan di luar...
Saya masak berat2 a.k.a  Masak Lemak Cili Api, Kari la...pendek kata yang bersantan sbb perut Hubby saya perut orang kampung tapi bukan hari2 pun camtu...
Sebab Hubby saya suka masakan kampung...
Saya masak sebab kami bukan banyak sgt duit nak makan kat luar selalu...hehe
Sekian, terima kasih ;p
^
^
Makan untuk hidup bukan hidup untuk makan...
Mmg pepatah tu tak pernah silap...
Mcm Mantan PM kita Tun Dr. Mahathir pernah berkata...
"Berhenti sebelum kenyang... "...apalagik ekk???...hehe ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...