Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 10, 2014

Jamuan Raya Kat Balai



Anak aku da mcm hartissss ko bila pegi jamuan raya kat balai...Punya la ramai rakan2 sebaya tp lebey kecik drpd anak aku la..dtg berkerumun kat anak aku. Anak aku berlagak mcm diva sgt....steady je mcm nothing happen...haha...Nampak gaya mcm profesional sgt anak aku tau bila berhadapan dgn feminatsss yg ramai..hewhewwww...Gambar kat atas ni x ramai, sebelum tu..aduhaiiii.. Ada yg dtg jenguk..betul2 minat kat baby aku..ada yg dtg..sbb minat kat kipas yg bergeraksss tu..So cute kan dorangggg..hihiiii....


Babah dan anaknya...Love both of them!!!


Si kecik yg sporting while mamanya tlg jagakan baby aku..n aku mkn dgn tenangnya..huwahuwahuwaaaa...
Thanx Ijan...my rakan sebaya!!!...hahaa


Itu je la..x da apa nak cita sgt pun..sekadar nak update blog jekkkk..kihkihkihhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...