Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, September 9, 2014

Baby Carrier Yang Murah Tapi Selesa


Kepada momies2 yg ada baby..aku suggestkan korang beli carrier yg aku jual nih. Bukan sebab aku jual benda nih tapi sbb aku pun guna utk baby aku. Actually dulu aku pnh beli carrier yg kat Giant tu..x silap aku rega dkt RM50...Mmg la murahkan  tp seriously sgt x selesa. Baby aku x mo duduk dlm carrier tu tapi berbeza dgn carrier ni..Carrier ni sgt selesa..baby kalo duduk dlm ni..sampai terlentok2 tidonya okay...haha..

Pastu ada customer aku bagi testimoni..katanya babynya berat 10kg+ tp x sakit badan pakai carrier nih...Ohhh, nak share juga yg carrier ni boley support sampai berat 20kg...boley guna dr baby 0month ke 48month. Ada customer lain ckp, dia buat keja umah pun siap pakai carrier nih...Kerlas ke tidokkkkk???. Pendek kata, carrier ni sgt bagus n suma customer aku sgt berpuas hati..Tak tipu..Sumpahhhhhh hokayyyy!!!

Carrier ni support pinggang kita n bahu kita so x sakit badan guna carrier nih. Percayalahhhhhhh...

Ok..carrier ni aku jual dgn arga murah je tapi kualiti materialnya mmg terbaikkk

RM110 sem / RM115
FREE POSTAGE

Kalo korang berminat, voley PM / sms / wasap aku 012 6346852

Kat bawah ni antara gmbr customer yg aku dpt..Layannnnn..hihiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...