Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, January 12, 2012

Yong Tau Fu Bomba Taiping

*** Cerita yg sgt basi alkisahnya ;p
^
^
Cita ni masa kat kampung aritu la...
Time tue kami ber3 ja iaitu myself, Hubby n my Mom pi jalan umah sedara-mara saya...
Sblm mo balik umah...
Kami soru Yong Tau Fu yg diidamkan selama ini + Sate + Sotong Kangkung
Ohh...di Sabah ni mcm x da org jual Yong Tau Fuu...
Jadi masa itu saya adalah sgt teringin mau mkn Yong Tau Fu setelah setahun camtu x mkn...hikhik...
Kesian kan???hehe ;p
^
^
Kalo sesiapa biasa dtg Taiping...
Mesti pnh mkn Yong Tau Fu kat Bomba kan???hik...
Napa Bomba???...
Ohh...sbb tmpt mkn nih letaknya di belakang Bomba...
Ada faham???hikhik ;)
^
^
N kalo pi sana...saya suggest makan kat gerai no 2 dr jalan...
Coz kuahnya sedap...yummy...yummy...
^
^
Errmmmmm...tetiba tertelan air liur nih...huhu...
Bila lak dpt balik kmpg nih???
Makanya harus google camne mo buat kuah Yong Tau Fu pulak...hehe ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...