Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, September 10, 2011

Sampai bila harus ber2?

Balik drpd kenduri kahwin pakcik pada seorang teman, saya n Hubby lepak dkt2 dgn tmpt tinggal kami.
^
^
^
Kami lepak2 dok bwh pokok kelapa yg letaknya di tepi laut. Angin yg sepoi2 bahasa sungguh amat menenangkan kami ber2...kalo la ikutkan ati...mau saja berkhemah kat situ...haha ;p 
^
^
^
Sambil lepak2 tu...kami sempat berposing sikit2..haha...tapi kebanyakannya saya yg syok seniri amik gambar sorang2..haha.. 
incik suami da x kosa nak melayan karenah makkkk...hihi... ;)...
^
^
^
Setakat ni saya kasi publish gmbr2 ni je dulu okae...hehe ;p 
*** Ke da x sabar nak tgk pose2 yg bisa buat u all suma muntah???hehe...haha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...