Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 14, 2011

Kinabalu Park Lagi

Layan ja dulu gmbr2 kat Kinabalu Park ni okae ;) 1st day kat sana...
Camera Digital buat hal...
HP dua2 pun buat hal..
^
^
Aduyaiiiii... 
^
^
^
^
^
^
DSLR???
^
Ohhh...belum mampu beli lagiiiiii..huhu...Jadi inilah gmbr2 yg ado di  
^
^
^
Kinabalu Park ;)


^
See my perut...cam org peknan kan???huhu...

^
Jadi buat masa nih layan la apa saja gmbr yg ada ya...Nanti2 saya kasi update lagi...Huhu..Malas bebenor...Pas ja balik dr Kundasang nih...mood malas tu sesangat mengada2... 
^
^
^
Da la esok nak start keja...Aduhaiiiii....

^
^
Sila abaikan gmbr2 tuan tanah kedaung... 
^
kelihatan seperti org mengandung ja perut...
^
sgt2 melebar...
^
kalo kata mkn byk...mcm biasa ja... 
^
bukan x pnh jadi surirumah...Fast food pun jarang makan da...huhu... 
^
^
X pa la...
^
Mungkin esok da start keja...
^
Bdn akan mengecil sikit...haha...
^
Hrp2 la... 

Insyaallah...Amin....Ok la...mo buat keja sikit...Nanti2 saya update lagi okae ;) Da......

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...