Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, September 20, 2011

Arini Usiaku Sudah 28tahun ;p

Arini 
20 September 1983 

seorang bayi yg x berapa nak comei telah lahir ke muka bumi ini tepat pada jam  

6.03 pagi di Hospital Besar Kuala Lumpur.
^
^
Ce tgk tajuk...see...saya sgt jujur kan bila bercakap tentang usia???. Seriusly saya x rasa malu utk mengaku umur saya. Saya pun pelik kenapa mesti ada di antara kita yg rasa malu2 utk berterus-terang tentang usia. Bila usia kita makin meningkat, bukan kah kita sepatutnya merasa bangga dan bersyukur???. Allah telah memanjangkan umur kita setiap kali meningkatnya umur kita ;p...wah..membebel pulak makcik nih mengalahkan ustajah..kata org Sabah ;)..hihi...
^
^
Di usia 28tahun ni, saya merasa sgt2 bersyukur kerana mempunyai suami dan keluarga tercinta yg selalu menyokong saya dalam apa jua keadaan. Walaupun saya x bekerja sebelum ni dan kerja sekarang yg x berapa nak menjamin masa depan saya, saya sgt2 bersyukur dgn apa yg ada. Walaupun kehidupan saya suami isteri mungkin x semewah kwn2 yg lain...saya sgt bersyukur. X da apa yg saya nak kejarkan dalam usia sebegini...wah...bunyi mcm tua bebenorrrrrrrr...haha...
^
^
Dalam perkahwinan, saya cuma mahu menjaga suami & rumahtangga saya sebaiknya. Kalau diizinkan Allah swt...saya berharap sgt saya dan suami dikekalkan jodoh sehingga ke akhir hayat kami n kalo boleh tu nak sehidup dan semati lorrrrrrrr ;p...Cuma dlm usia 28tahun dan perkahwinan yg menjangkau ke usia 4tahun ni...saya hrp saya dpt memberikan zuriat kepada suami saya...itu saja impian saya di saat ni.
^
^
Saya x impikan kemewahan dlm hidup kami suami isteri...cuma zuriat yg saya harapkan sebagai penyeri rumahtangga saya dan suami. Semoga saya dan suami akan mendapat zuriat daripada darah daging kami sendiri sebelum umur kami menjangkau 30tahun tapi kalo itu yg telah ditakdirkan oleh Allah swt...Apa daya kami kan??? Jika itulah kehendak-Nya..kami hanya mampu redha saja. Kami pasti, Allah semestinya sudah mengaturkan sesuatu yg terbaik utk kami. Itu Qada' dan Qadar yg harus kami suami isteri terima dgn hati yg terbuka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...