Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, May 7, 2010

sgt happy+sgt cedey


Kwn2...arini da ari Jumaat 07/05/2010
Saya sgt eppy tau ;p
Da x lama saya akan fly ke KK
Kira2 7ari lagik gitu
Allah saja yg tahu bagaimana perasaan saya n Hubby ;p
Alhamdulillah...
Pejam celik dah nak abis training Hubby utk jadi seorang polis
Cita2 yg telah lama Hubby pendamkan
Semuanya kerana saya ;p
Akhirnya tercapai jgk impian Hubby...
Semuanya sbb saya jgk la...hehe...
Hebatkan kuasa saya???
Tapi tidak la saya jadi Queen Control gitu ;)
Uishhhhhhhhhh...mana bole saya jadi Queen Control
Pasalnya adalah....
Hubby saya of coz lagi garang drpd saya...kahkah
Takut tau kalo Hubby marah...

***Hari psg DVD kat opis ;p Boss dah kasi green light gitu...besh besh...
^
^
Kisah cedey pulak...
Hanya Allah yg tahu mcmana bergelora perasaan saya tika ini...
Biasalah hidup nih...
X henti diuji dan diuji...
Hopefully kami semua tabah
N semoga semuanya x seteruk spt yg difikirkan....
Aminnnnnnnnnnnnnn

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...