Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, May 4, 2010

Ini la mereka


Both of us
1st time saya join ini program anak angkat
3hari 2 mlm
Pendpt saya...
"Program nih bagus cuma pengisian program nih yg x bagus.
Sepatutnya program nih memberikan byk masa utk anak2 angkat nih
luangkan masa dgn keluarga angkat"
Tapi dorang dah diatur dgn aktiviti yg sgt pack
So bila mlmnya anak2 nih da cukup letih
Time nak berbual of coz la limited kan???
Anyway it's a nice experience
Even agak kekok bila dipanggil Mummy ;p

Ini la anak2 angkat Mummy Azie n Mummy Aishah
Yana n Syaza
They all nih form 4
Sek.Men Teknik KL...

Last day 02/05/2010
Majlis Penyerahan Anak Angkat
"Hope Yana n Syaza belajar rajin2 n semoga jadi anak2 yg berguna kpd agama,bangsa&negara"
Aminnnnnnnnnn

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...