Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, May 3, 2010

Menu apa???

Menu apa ye u all suma ari cuti smlm???
Mesti hebat2 kan menu nya...???
Saya cuma sediakan menu yg simple je...
Itupun sbb ada anak2 angkat n kwn2 ;p
Kalo saya sorang je
Mmg mood memasak tu nan ado la semenjak pemergian Hubby ke Sabah ;)

So mee kari smlm la menu lunch kat opis arini ;)
Jimat...jimat...ye adik2...
Nampaknya yg boss nak belanja arini
Di tunda ke ari esok la nampaknya
Apapun...Alhamdulillah...

Menu ari Sabtu pun very the simple je
Ayam Masak Merah ngn telur mata kerbau...
Anak2 angkat schedule mereka adalah pack
Diaturkan oleh Kampung Malaysia Tambahan...
My Boss adalah Setiausaha nya
^
^
Ok la...nanti free saya continue lagik ekk ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...