Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, March 15, 2010

jalan2 cari makan


Ini pulak kisah Sabtu lepas 13/03/2010
My younger sista dtg dr Muadzam Shah
Semata2 nak temankan saya drpd Khamis-Ahad
Memandangkan Khamis-Ahad dia x da class
^
^
So dia pun tumpang la kwn utk balik...
Byr duit minyak kat kawan
Tapi yg penting saya cover balik la duit tu...
Dia kan student lagik ;p
^
^
So x la bosan sgt
X kan nak kaco Loveaqsha sesajooooooooo...
Dia ada Hubby nak di jaga
I lain la Hubby jauh la katakan...uwaaa...cedeynya...

My sista mau makan Yee Mee sajorkkkkkkkkk...
We all nak mkn Kenny Rogers tapi nan do lak kat Care4 Sri Petaling nih ;p
Layan je la kat Station Kopitiam...
Perut mmg lapar da time tu...
Mood masak mmg da nyorok tah mana2 tah...
Walaupun my sista mensabotaj I sewaktu gmbr nih di ambil
Tapi tetap comel kannnnnnnnnn???hehe...
Jgn muntah ye kwn2 ;p
Tapi idak la comel mana...
Debab ada laaaa...
Tgk...
Muka pun bulat jeeee
Tapi x pe...
Hubby I tetap sayanggggggggggg...weeeeeeeeeeeeeeeeeee ;p
^
^
Jgn terliur ye tgk menu we all itew...yumyum.... ;)


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...