Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, March 9, 2010

HipHip Horeyyyyyyyyyyyyyyyyy


Arggggggggggggggghhhhhhh happy nya saya
^
^
Tarikh Hubby saya passing out@Majlis Tamat Latihan
Adalah pada 15/5
16/5 dorang naik flight utk pulang ke Semenanjung
^
^
Makanya saya akan amik flight 14/5-16/5
Walaupun x le nak naik 1flight ngn Hubby 16/5
Saya x kisah
As long we all dpt bersama semula seperti biasa pasnih
^
^
N 15/5 jgk Hubby baru akan dpt tau kat mana Hubby akan posting
Jadinya kalo posting jauh
Saya akan benti keja la jwbnya...
^
^
Hishhhhhhhhh...X sanggup nak berjauhan ngn Hubby lagik
Cuma maut yg dpt memisahkan kami insyaallah...
Tapi biar lah saya yg pergi dulu drpd Hubby ;(
Bukan x boleh hidup@berdikari tanpa Hubby
Tapi saya mmg x boleh hidup tanpa Hubby
Kami terlalu rapat sbnrnya walaupun gado2 tu asam garam hidup
Paling lama kalo gado pun sehari... ;p
Mmg x le nak gado lama2
^
^
Suma pun tau kan kami kenal since 7taun lepas
Wah...cam la famous amos sgt kan???hehe
Daripada naik motor kapcai sehingga la ada keta Wira SE itam tu
Pendek kata susah sng bersama
^
^
Ok la..nanti kalo cita panjang2...
U all suma bosan lak kan???
^
^
Kang kita sambung ekk
Diari Rindu buat suami ku ;) Ada rasa mau muntah kah???

4 comments:

  1. amboi..sakan gembiranya ye..
    menghitung hari ler ni.
    mesti dok pangkah date kat kalendar tiap2 hari, hehe..
    Kata 7bln?? 5bln aje ye??

    ReplyDelete
  2. semestinya kak ;p siap setting kat phone calendar lgk ;p patutnya 7bln tapi 3bln je kak...kan ada kuar paper beberapa minggu lepas training polis dipendekkan ke 3lbn so batch hubby azie nih 1st batch...dorang pun baru tau kat sana...alhamdulillah la kak...azie sgt sukaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. wah.. sukanya... cepat tempah tiket air asia...

    ReplyDelete
  4. Alahai...so sweet! tak pelah, cabaran dlm perkahwinan. maner tau ader kemanisan yg menenti di hujung kerinduan....aiyoooo!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...