Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, December 23, 2008

Lynn's Baby- Just deliver on 17/12/08




Ini gmbr baby Lynn...celik je matanya...mcm tau2 je nak amik gmbr :p Alhamdulillah...da pun bergelar mummy sahabatku ini...Aku nikah sebulan lebih brapa ari ntah...awal drpd Lynn...tapi rezeki Lynn murah berbanding dgn aku...ish...x baik la nak banding2kan kurniaan Illahi...coz suma ni kerja Allah s.w.t....setiap apa yg terjadi pasti ada hikmah disebaliknya....Kita sbg manusia biasa hanya mampu berusaha dan berdoa....yg lain terserah kepada-Nya...Allah Yang Maha Esa...Buat Lynn n hubby...Tahniah...Semoga rumahtangga bertambah ceria dgn kehadiran Dhia Batrisya bt Mohd Ammar Firdaus... Jgn lupa doakan utk kengkwn yg lum ada baby lagi ek :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...