Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, December 24, 2008

Dua Wajah Yang Sama, Berbeza Teknik Editing


Sbnrnya...aku x tau nak buat apa...so aku buat teknik editing yg tah apa2 ni...aku tgh mencari idea mcmana nak tambah sumber income aku pasni ...n nak memperkasakan lagi teknik editing...designing...aku yg selama ni x di asah atas sbb yg x dpt nak dielakkan. Selama 2tahun ni...aku lebih byk menumpukan sepenuh masa aku kat laundry bussiness aku...n start on February'09 ni...i need to let it go...it's hard for me but I MUST...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...