Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, March 25, 2014

Selamat Hari Polis Ke207

image

Arini tanggal 25March makanya adalah Hari Polis yang ke207 so aku ucapkan Selamat Hari Polis kpd semua anggota dan pegawai polis seluruh Malaysia especially buat hubby aku yg terchenta sgt nih kan serta seluruh warga IPD Sipitang, Sabah. Semoga PDRM trus success walau onak dan ranjau dtg menerpa. Go Go PDRM walau apapun kata cerca, maki & penghinaan yg dilemparkan.

Ni hubby aku awal pagi da kuar umah sbb  terlibat dgn perbarisan arini. Sian hubby aku, japgi da la keja kul1pm sampai 7pm..hohoooo...Emmm, x dpt aku nak gi tgk arini..Baby kecik sgt la nak usung lagipun x da baby car seat ate canenya nak pegi tgk kan???huhu

Btw, sgt sedey dgn pengakhiran #mh370 ..Al-fatihah utk penumpang dan anak kapal yang beragama Islam..RIP bagi yg non muslim. Tenang dan damailah kalian di sana.

1 comment:

  1. Selamat menyambut Hari Polis....dah ada baby ni...kena pandai bahagi² masa la kan.
    tunggu baby besar boleh ajak tgk perbarisan sekali...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...