Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, March 18, 2014

Berpeluh Mummy Konon

image

Ngada2 la kan aku ni nak berpeluh sangat..baru anak sorang je pun kan?..hohoho..btw, skrg aku da bole bersantai2 sbb keja da settle..Walaupun anak dok ok ek ok ek...cargas jugak la aku masak demi somi tercinta. Sian pulak kang balik keja jam 1pm kalo aku x siap masak lagik...Anak is anak la kan..somi is somi..bole cenggitu???hihi..tapi syukurlah ok ek ok ek baby x mcm semalam yang pakej nak melekap di badan mummy sajorkkkk...huhuuuu..

Saat dan ketika ini, baby tgh syok tido...x dibedung lak tu so agak lasak la jugak baby mummy walaupun diapit bantal kanan dan kiri...hihi...Ok la...x mo la bebel pepanjang, nanti korang bosan pulak ngn celoteh mak baby yg membosankan nih..hohoooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...