Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, March 28, 2014

Baby Aku Yang Anje Angatttt

image

image

Bila dtg kemanjaan anak aku yg tahap gaban..hahhhh..cengini la gaya baby aku nak tido. Kalo aku letak kat dada...memanjat ko anak aku nih sambil mulut bising ok ek ok ek selagi dia x letak pipi dia atas pipi aku...Layankan je la si anak kecik aku nih kan...Sapa la yg nak layan kalo bukan mummy n babahnya ni..hohooo..tapi aku musykil yg anak aku x pulak nak tido camnih ngn babahnya. Adakah sbb pipi aku sama kerlassss ngn tilam vono???hihiiii...Korang jgn jwb tau..nanti tersinggung hati dan nurani aku...hohoooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...