Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, March 27, 2014

Dinner Semalam Buat Pizza

Dek tekak yg ngada2, smlm mlm aku adalah buat pizza makanya mmg mlm semalam mendinner pizza sajork la kami somi isteri...Sesangat la nak mkn Island Supreme yg kat PizzaHut tu tapi sedeyyyyyy..mana la ada PizzaHut kt tmpt aku nih...huhu...Japgi aku nak buat pizza lagi sbb smlm x kesampaian nak antar sikit kat kwn yg ngandung yg terlliur tgk aku upload kt fb..hihiii..

image

Haaa..pizza love kt bwh nih pizza lunch tdk...Nan hado mkn nasik arini. Hubby kata x lalu..nak mkn pizza aje katanya so layankan aje la..hihii

image

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...