Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, March 24, 2014

Baby Da 2Bulan

image
22hb Sabtu ritu, baby aku da 2bulan so makanya arini haruslah pegi check up utk 2bulan..Harap2 banyak la naik berat badan baby. Ritu masa 1bulan, Qaseh baru 2.4kg jek...hohooo..Ni baby aku tgh tido jap dulu pas aku siapkan dia. Tunggu babah Qaseh balik rehearsal ari polis dulu, baru la pi klinik kesihatan ibu n anak @kkia sebelah umah. Manja kan aku...klinik sebelah umah pun nak tunggu hubby..hahah..AAK ken???hihi..Ok la korang..nanti aku update berat baby aku ekk..kalo baby aku x meragam la sbb baby aku sakit sikit..Kalo kita org semenanjung panggil pasang so mmg kejap2 nangis..kejap2 nangis camtu..kalo org sabah ni haaa panggil senudung...bebuyut..apatah..aku x reti sgt...Btw, tlg doakan baby aku baik2 aje ye korang...huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...