Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, March 28, 2014

Kisah Malam Semalam

image

image

Rabu ritu...baby aku mmg x tido sgt pastu mlm pun susah nak tido. Biasa la kan tu korang...berubah2 gitu anak2 kecik nih. Gmbr2 nih kalo korang nak tau, aku snap dlm kul11mlm cmtu. Babah Qaseh nak keja kul 1pagi so sempat la dia bermanja-manjaan ngn babahnya tu..hihihi...

Apapun, aku bersyukur sgt sbb dgn izin Allah..sakit pasang anak aku nih nampak mcm da ok...Syukur Alhamdulillah..

" Semoga anak mummy membesar dgn sihat dan sempurna hendaknya. Aamiin "

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...