Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, March 31, 2014

Pegawai Hubby Datang Visit Qaseh

image

image

image

Jumaat ritu, pegawai hubby aku n wifeynya dtg nak visit Qaseh...Makanya, dpt lagi adiah baju. Syukur Alhamdulillah..Rezeki anak aku..hihiiii..Pegawai hubby aku n wifeynya nih org semenanjung pastu kira satu negeri ngn kami so kira mmg serasi sgt la kennnn kalo menyembang tu..hohooo.

Muda lagik pasangan somi isteri ni..Baru je kawin taun lepas n skrg wifeynya nih tgh preggy 6bulan. Kalo ikut scan, mmg baby girl la jgk so masa mula2 wifeynya dukung baby aku, amboi anak aku..sakan beriya nangisnya..hahhaaa..Ke baby mummy da pandai kenal org...sbb masa nak balik, wifeynya dukung..ok je x nangis...Ngada2 sgt kan baby mummy..heheh...

Pastukan masa ada pasangan somi isteri nih..pandai je anak aku x tido walaupun menguap berkali2 sampai berair mata..Pas dorang balik, baru anak aku tido. Pandainya baby mummy melayan tetamu..nak2 dpt adiah kan???hikkkkss...

Btw, sgt bahagia rumahtangga aku skrg dgn adanya anak. Bukannya hidup ber2 tu x bahagia tapi keseronokkan tu berganda2 gitu. Syukur Alhamdulillah Ya Allah atas rezeki anak dlm hidup kami. Kpd kwn2 yang masih berTTC, jgn sedey2 ye korang..enjoy je melalui kehidupan kerana sesungguhnya aturan Allah itulah yg terbaik. In Shaa Allah ada jgk rezeki korang nanti timang anak ;) Sorry tau kalo post aku nih buat korang sedih...Bukan maksud aku pun nak buat korang sedih sesungguhnya aku faham teramat sgt apa yg korang rasa. Take care ye korang2 yg aku sayang!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...