Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, March 29, 2014

Berubat Dgn Nenek Pungut

image

Aritu yg anak aku sakit pasang tu, dgn Nenek Pungut la aku bwk berubat kampung. Bkn nak membelakangkan rawatan klinik atau sepital tapi mmg penyakit mcmni, perubatan moden pun x bole buat apa2. Ada la aku gi klinik doc kasi colic drops tapi resultnya....still the same so haruslah berubat kampung kekdahnya. Syukur Alhamdulillah dgn izin Allah, anak aku da ok da. Khamis tu bila call nenek tu bgtau anak aku da ok, sian pulak aku dgr dia kata dia sakit. Igt nak pegi visit tapi ujan lebat ptg tu so mmg x dpt nak pi la ken. Jumaat pun x berkesempatan nak gi tapi arini dlm plan nak gi visit sblm hubby aku gi keja kul 1pm. Harap2 menjadik la plan kami somi isteri. Harap2 x da aral melintang hendaknya. Aamiin.

image

Masa ari Isnin pi berubat tu kan, rezeki anak aku la dapat bakul nih. Aku pun x igt yg anak kpd Nenek Pungut yg mmg dok buat n jual bakul ni da janji dgn aku yg kalo aku ada baby, dia nak adiahkan bakul nih...Alhamdulillah, rezeki jgn ditolak la ken...hihiii..Serious mmg aku x hingat pun psl janji akak tu...hikkksss...Murah rezeki anak aku!!!. Duit, baju...punya la melambak anak aku dpt setakat ni...Syukur Alhamdulillah...hihiii

Ni pun ada akak yg hanya knl melalui blog poskan adiah kat anak aku tapi mmg lama da kenal akak tu. Adiah tu pun tgh ondway, segan pula aku tau tp da akak tu beriya nak kasi makanya not nice la nak menolak kan..hihi.Nenek Qaseh pun ondway pos baju kat Qaseh...Waaaa, byk la baju anak aku!!!. Almari baju anak pun blum beli lagik..tumpang almari mummy babahnya ni jek sampai naik pening mummy tgk almari mummy ok..hokhekhokhek..Anyone ada nak adiahkan almari baju x kat anak aku???hohooooo..Bikin malu jek kan meminta2..Tak bagus ok berperangai gitu!!!..hikkksss....Alaaaa korang ni, aku gurau je laaaaa...hehehhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...