Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, October 13, 2009

Si Embam nak cita nih ;p


Haha...
Ada ke org nak ngaku tembam/debab/gumuk????
^
^
See...
Betapa saya sedar diri saya nih kan???
Wa....jujurnya....
Anak siapa la nih???
Bini siapa la nih???
Ala comeinyaaaaaaaaaaa...
Ha...yg nih mmg x bole blah punya ayat...
Kang mula la ada yg nak ngutuk...
Yg nak muntah kang nih...
^
^

Saja nak cita...
Saya last keja kat condo tu sampai khamis nih je...
Boss sedih ngn keputusan saya n kwn ...
Mcmanapun boss suh stay for this week coz ada AGM function esok ari 14/10/09
Sure sibuk gila punya...
Beberapa hari nih senak kepala otak dibuatnya...
Kepala otak pun le senak ke???
^
^
Sayang sbnrnya nak tglkan keja tu tapi apa bole buatkan???
Kos tinggi...
Walaupun baru keja beberapa hari kat situ...
Terasa sgt la duit tu makin kering...
Kira2 balik...
Nanti separuh gaji abis kat tambang,mkn je nanti...
^
^
Nih pun da buat siap2 nasi goreng
Nak bwk bekal punya pasal la katakan....
^
^
Almaklumlah...
Skrg nih perut tu lapar je memanjang...
Mana la x makin embam kan???
^
^
Ok la...nak tido da...
Takut esok fengsan pulak dgn kebizian AGM...
Nanti saya update esok pasal AGM tu ekk...
^

^
Ooo ye...
Nak tau AGM tu apa???
Annual General Meeting...
Khas utk Owner/Proxy bagi condo tu la...
^
^
Dkt kul12 mlm nih...
Ok la...
Good night suma ;}
Take care

2 comments:

  1. kuat mkn ada isi ker perut tu.. kena check tu...

    ReplyDelete
  2. kak ena...hrp2 ada la isi kt dlm perut ni kak...kalo ada mmg miracle la kak ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...